Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Bouckova a kol marketing

Nalezeno:    4 produkty

Online marketing - kol.

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení?

Základy marketingu (2., přepracované a rozšířené vydání) - Miroslav Karlíček, kol.

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé ...

Personálny manažment v organizácii - Vojtovič Sergej, kol.

Predkladaná učebnica je obsahovo zameraná práve na základné poznatky a vedomosti v riadení personálnych procesov a personálních činností v organizáciách. Jej cieľom je poskytnúť koncepčný a rozsiahly prehľad o súčasnom personálnom manažmente, jeho procesoch a zložkách, metódach a nástrojích riadenia personálu a zamestnaneckých vzťahov v organizáciách. S cieľom ponúknuť čitateľom ucelený a komplexný prehľad problematiky personálního manažmentu boli do publikácie zahrnuté také netradičné a zároveň moderné témy, ako napríklad personálny marketing, personálny audit a personálny outsourcing. Autori sa snažili o nenáročný a nekomplikovaný výklad jednotlivých kapitol. Usilovali sa o to, aby publik...

studio 21 A1 UČ + PS + mp3 ke stažení zdarma - prof. Funk a kol.

Učebnice studio 21 se vyznačuje: unikátní metodou profesora Funka pro nácvik gramatiky v komunikativních situacíchpřehledně shrnutá gramatika s českým výkladem motivujícími texty na pozadí německy mluvícího prostředí (integrované reálie) systematickým nácvikem slovní zásoby v kontextu velkým důrazem na výslovnost s bohatou nabídkou poslechových cvičení Kapitoly v 1. dílu: Kaffee oder TeeSprache im KursStädte - Länder - SprachenMenschen und HäuserTermineOrientierungBerufeBerlin sehenAb in den UrlaubEssen und trinkenKleidung und WetterKörper und Gesundheit Dostupnost dalších komponentů:i-učebnice Flexibooks A1 - únor 2014tištěná učebnice A2 - září 2014tištěná uče...