Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Emoce v marketingu e kniha

Nalezeno:    305 produktů

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen o...

Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka - kol., Jitka Vysekalová e-kniha

Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu.

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová a kolektív

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová a kolektív od authora Jitka Vysekalová a kolektív a nakladate...

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová a kolektív

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová a kolektív od authora Jitka Vysekalová a kolektív a nakladate...

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V té...

Výzvy marketingu v současné krizi - Jiří Boháček - e-kniha

eBook:,Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.:Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká js...

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch...

Konec marketingu - Gil Carlos - e-kniha

eBook:,Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!

Emoce - Radkin Honzák - e-kniha

eBook:,Nová kniha oblíbeného psychiatra Radkina Honzáka nás provádí světem emocí. Jeho pilíře tvoří strach, hněv, smutek, radost, odpor a údiv - šest základních emocí, z nichž se skládá celé bohaté emoční spektrum. V úvodních kapitolách se dozvíme, že emoce jsou primárně tělesné děje, zatímco pocity popisují, jak tyto děje rozumově vnímáme. Jak prohlásil Antonio Damasio: Emoce se odehrávají v divadle těla a do divadla vědomí jsou překládány jako pocity. Seznámíme se s vývojem bádání o emocích a různými názory na ně, s pokusy, k nimž jsou využívány i moderní zobrazovací metody, a zjistíme, jak se emoce a schopnosti jejich zpracování vyvíjejí v průběhu lidského života a jakou roli hraje rodin...

Etika versus emoce - Rapčan Milan - e-kniha

eBook:,Kniha je určena především studentům zdravotnických, sociálních a pedagogických oborů středních, vyšších, ale i vysokých škol. Může oslovit i pracovníky v těchto oblastech, psychology či laickou veřejnost. Může být vnímána jako podpůrná pomůcka, jakýsi průvodce emocemi a etikou.Je rozdělena do dvou částí, na úvodní část – Putování k pramenům lidské duše (poznatky o lidské psychice) – a druhou s příběhy ze zdravotnictví, školství a ze sociální sféry. Na příbězích autor ukazuje, jakým způsobem by se měl zdravotník/učitel/sociální pracovník chovat, aby nedošlo k překročení etických pravidel.Při práci s lidmi více než kde jinde platí známé: „Jak chcete, aby se lidé chovali k vám, tak se c...

Emoce a interpersonální vztahy - Ivan Slaměník - e-kniha

eBook:,Publikace objasňuje problematiku emocí v historickém průřezu klíčových koncepcí až po současné pojetí, které připisuje při vzniku a vysvětlování emocí rozhodující roli poznávacím procesům. Průběh a projevy emocí podléhají regulaci zejména s ohledem na sociální situace, ale samy o sobě jsou emoce podstatným činitelem regulace chování člověka. Ačkoli nelze popřít jisté geneticky předávané vzorce prožívání, v důsledku socializace nabývají emoce neobyčejně širokou a pestrou škálu projevů, jež má sociokulturní podmíněnost. Nejvýznamnějším zdrojem emocí jsou interpersonální vztahy. V nich se projevují jednoduché emoce vyskytujících se v běžných mezilidských interakcích i složitější sociáln...

Emoce. Regulace a vývoj v průběhu života - Iva Poláčková Šolcová e-kniha

Kniha se zabývá složitou otázkou, co jsou emoce a jak s nimi zacházet.

Emoce a interpersonální vztahy - Ivan Slaměník e-kniha

Publikace objasňuje problematiku emocí v historickém průřezu klíčových koncepcí až po současné pojetí, které připisuje při vzniku a vysvětlování emocí rozhodující roli poznávacím procesům.

Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler e-kniha

Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů?

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček e-kniha

Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována.