Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Najlacnejsie marketing od a do z

Nalezeno:    30 produktů

Online marketing

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až p...

Strategický marketing - Strategie a trendy

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího proc...

E-komerce internetový a mobil marketing - Od A do Z - Jiří Sedláček

Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a středních) firem, studentům ekonomických a obchodních fakult, učitelům marketingu a všem ostatním zájemcům o tuto problematiku. Co je Internet, další informační a komunikační technologie (ICT). Jaké Internet nabízí služby a nástroje, jak je zajišťován jeho provoz. Technické pojmy důležité pro e-marketing (cookies, logovací soubory, pojem protokol, IP adresy a domény ad.). Nová ekonomika a Internet/ICT. Vymezení e-komerce, definice dle OECD. Internet jako součást podnikové strategie. Etapy e-komerce. Internet a marketin...

Marketing podle trhů - Jan Kincl

Autor : Jan Kincl, Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Marketing podle trhů je rozdělen do dvou na sebe logicky navazujících částí. V první, části, teorie marketingu, má čtenář možnost si oživit základy marketingu. Kniha však nezachází do přílišných podrobností, snaží se pouze zopakovat to, co je nezbytné pro dokonalé pochopení následujících kapitol. Ve druhé části, marketing podle...

Marketing podle trhu - Jan Kincl

Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Marketing podle trhů je rozdělen do dvou na sebe logicky navazujících částí. V první, části, teorie marketingu, má čtenář možnost si oživit základy marketingu. Kniha však nezachází do přílišných podrobností, snaží se pouze zopakovat to, co je nezbytné pro dokonalé pochopení následujících kapitol. Ve druhé části, marketing podle trhů a produktů, jso...

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu. Kolektiv autorů: Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří Mařík Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace. Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahr...

Strategický marketing - Strategie a trendy - Jakubíková Dagmar

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího proc...

Intuitivní marketing pro 21. století - Toman Miloš

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k...

Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky ...

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost - Vysekalová Jitka

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu. Kolektiv autorů: Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří Mařík Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace. Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i za...

Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka

„Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají. Kniha je určena: - marketingovým manažerům, k...

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku - Peter F. Drucker

Kniha nejvýznamnějšího představitele moderního světového managementu přináší to nejpodstatnější a nejlepší z jeho bohatého celoživotního díla. Toto Druckerovo "ohlédnutí do budoucnosti" pojmenovává základní východiska a principy managementu a jeho úkoly, problémy, výzvy a příležitosti, takže všem profesionálům dává do rukou spolehlivý nástroj, který jim umožní čelit novým nárokům ekonomického a společenského vývoje. Méně obeznámeným čtenářům poskytuje vynikající úvod do managementu, jakož i do podrobnějšího studia Druckerova díla. Překlad z angličtiny Pavel Medek. Nové vydání knihy Petera F. Druckera To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku (nakl. Management Press, brož., 304 str., dopo...

Kap.PEDIGREE kureci+ryze a jehneci+ryze a drubezi+ryze a hovezi+ryze 12x100g 12 x 100 g

Popis Popis produktu Vlastnosti Junior zdravý start do života, S vápníkem a fosforem Marketing produktu Kompletní krmivo pro rostoucí psy a štěňata. Marketing značky Junior - zdravý start do života. Pro štěňata od 2 do 12 měsíců. V tomto věku štěňata vyžadují speciální živiny. Pedigree Junior jim poskytuje kompletní krmivo, lehce stravitelné a vyvážené, obsahující navíc vápník s fosforem. Masité kousky jsou jemně povařeny, aby si udržely co nejvíce přírodních vitaminů, a jsou vyrobeny bez umělých barviv a konzervačních látek. Výsledkem je složení obsahující všechny základní složky, které vašemu štěněti pomáhají ke zdravému startu do života. Další informace 6...

Copywriting - Pište texty, které prodávají - Jebavá Lucie a kolektiv

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spou...

Blázinec v Silicon Valley - Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost - Martínez Antonio García

Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu je na světě. „Ostré jako břitva... Nejzábavnější kniha o byznysu, kterou jsem letos četl... Určitě se najdou lidé, kterým se kniha nebude líbit – a to je právě jedna z věcí, proč je to tak skvělé čtení.“ - Andrew Ross Sorkin, New York Times „Některé knihy jsou tak dobré, že bychom je neměli přehlédnout... García Martínez ve své knize vypráví jako očitý svědek vše – od uhozených historek po kulturní tajemství některých nejmocnějších a nejvlivnějších firem v Americe.“ - The Atlantic „Povinná četba pro každého snílka o vlastním startupu. Lákavá i krutá realita zároveň, podaná z...