Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Vyznam marketingu v praxi

Nalezeno:    479 produktů

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Kniha: Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka; Autor: Vysekalová Jitka, kolektiv; Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční inteligence. Druhá část se zaobírá významem emocí v ...

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová a kolektív

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová a kolektív od authora Jitka Vysekalová a kolektív a nakladate...

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová a kolektív

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová a kolektív od authora Jitka Vysekalová a kolektív a nakladate...

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen o...

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V té...

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka [E-kniha]

Kniha: Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka; Autor: Vysekalová Jitka, kolektiv a; Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční inteligence. Druhá část se zaobírá významem emocí v ...

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka - Jitka Vysekalová

<p>Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen...

Ergoterapie v praxi - Eva Klusoňová

Ergoterapie je nedílnou součástí léčebné rehabilitace a často navazuje na práci fyzioterapeuta. Je to popohybová a edukační léčba, která obnovuje a udržuje tělesnou i psychickou kondici tak, aby bylo dosaženo maximální nezávislosti v běžném životě a určitého stupně pracovní schopnosti. Uplatňuje základní metody pohybové terapie a speciální prostředky, jako sebeobslužné nácviky, výcvik kognitivních funkcí, hry a jakoukoliv lidskou činnost, která má pro klienta terapeutický význam. Ergoterapie v praxi - Eva Klusoňová od authora Eva Klusoňová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

POP - In-store komunikace v praxi. Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová e-kniha

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru.

Srnčí zvěř III. - Výživa, její význam pro mysliveckou praxi, fenomén parožení - Pavel Scherer

<p></p><p> Kniha SRNČÍ ZVĚŘ III. - výživa, její význam pro mysliveckou praxi, fenomén parožení je posledním dílem monografické trilogie o srnčí zvěři. Kniha je členěna do osmi obsáhlých kapitol a čtyřiceti devíti systematicky seřazených podkapitol.</p> <p> Výpravná publikace, vydaná v září 2017 (vlastním nákladem autora), je reprezentativní obrazovou publikací, která se svým pojetím a originalitou zcela vymyká tradičním monografiím o srnčí zvěři. Smyslem jejího vydání je podat komplexní informace o biologii, etologii a fyziologii srnčí zvěře a primárně vyvrátit mýty a dogmata, která se bez kritického zkoumání předávala z jedné myslivecké generace na generaci ...

Manažerské rozhodování v praxi - Kolektiv autorů

Společenský význam role manažerů v byznysu roste tak, jak roste význam jejich pivotálního postavení v trojúhelníku zájmů vlastníků, zaměstnanců a zákazníků. Napětí v uvedeném trojúhelníku roste nebývalým tlakem vlastníků na co nejrychlejší a největší dividendu, tlakem nových generací zaměstnanců na zohledňování jejich požadavků na work-life balance, často při poklesu jejich výkonu i kvality práce, a nebývalou konkurencí na trhu a bojem o zákazníka. Manažerské „řemeslo“, které se lze naučit, je v současné době zmapováno a široce popsáno; k dispozici je celá řada známých postupů a best practice Manažerské rozhodování v praxi - Kolektiv autorů od authora Kolektiv autorů a nakladatelství za sk...

Cikánské karty v praxi - Vdovjaková Lenka

Kniha: Cikánské karty v praxi; Autor: Vdovjaková Lenka; Praktická příručka pro vykládání cikánských karet, které jsou vedle tarotu nejznámějším věšteckým nástrojem tohoto druhu. V knize najdete kompletní význam všech karet a jejich možných kombinací, několik možností, jak karty vykládat, a ...

Rehabilitační ošetřovaní v klinické praxi

Publikace: Rehabilitační ošetřovaní v klinické praxi. Nakladatelství Grada přináší unikátní publikaci, která na českém trhu dlouhá léta chyběla. Rehabilitační ošetřování je určeno jak pro hůře mobilní až imobilní pacienty, tak pro pacienty, kteří by z předepsané fyzioterapie z různých důvodů neměli dostatečný profit. Kapacity fyzioterapeutů jsou omezené, proto je participace sestry na léčebné rehabilitaci formou rehabilitačního ošetřování zásadní. Navíc tyto intervence napomáhají zlepšit či alespoň udržet dobrý psychický stav a psychicky kompenzovaný pacient je spolupracující pacient. Rehabilitační ošetřování zahrnuje základní formy pasivního a aktivního cvičení, polohování, vertikalizac...

Bilirubin a interní choroby. Význam pro kliniku a praxi - Libor Vítek e-kniha

Cílem předkládané publikace je shrnout současné poznatky v této rychle se rozvíjející oblasti a nastínit další možné klinické konsekvence.

Cikánské karty v praxi - Lenka Vdovjaková

Cikánské karty v praxi - Praktická příručka pro vykládání cikánských karet, které jsou vedle tarotu nejznámějším věšteckým nástrojem tohoto druhu.V knize najdete kompletní význam všech karet a jejich možných kombinací, několik možností jak karty vykládat, a důležité vysvětlení jak k vykládání karet - ať už vykládáte sami, anebo si necháte od někoho vyložit - přistupovat a nač si dávat pozor.